UNCOMMON
For the first time ever, Calvin Klein Collection is getting its own TV commercial, a very uncommon approach for high fashion collections. In the end the clip is more than the most recent collection and speaks about a Calvin Klein iconic lifestyle aesthetic, it was actually made as a timeless communication piece. Calvin Klein CEO and President Tom Murry expects the clip to be multipurpose “We can run it in Milan or in Tokyo, or around a store-opening event, for instance...“ whether you just want to look a bit like model/goddess Ms. Lara Stone or wants the whole Calvin Klein lifestyle package, you will wish some of those clean lines for sure.
Por primera vez, Calvin Klein Collection tiene su propio anuncio comercial de televisión, un enfoque muy raro en las colecciones de alta moda. Al final el clip es más que la colección más reciente y habla de una estética icono estilo de vida Calvin Klein, se hizo como una pieza de comunicación atemporal. El director ejecutivo y presidente de la marca Tom Murry espera que el clip sea multipropósito a futuro "Podemos ejecutarlo en Milán o en Tokio, o alrededor de un evento de apertura de tiendas, por ejemplo..." sea porque quiere verse un poco como la modelo/diosa de la moda La Sra. Lara Stone o porque quiere todo el paquete de vida completo al mejor estilo Calvin Klein, seguro con verlo deseara algo de esas líneas limpias y simples.
Comments