April 28, 2011

THE BUSINESS OF...


After the September Issue sensation the whole world knows more about the busisness of fashion, and the great ones behind it, then this year to keep up with, first came  Grace Coddington  as the cover star of Intelligent Life, The Economist's lifestyle and culture magazine, reinforcing how being the most creative stylist hold her as creative director for the most important fashion magazine in the world, and how her creative contribution is the most crucial asset for the busisness to run smooth.

See full story here .
      

Then came Anna Wintour and her cover/story for the Wall Street Journal Magazine  where ''The Pope of the church of fashion'' somehow clarifies how she has moved to the internet and the plans into making the  number$  keep growing, because  Anna is not just about busisness she is ''The Busisness'' herself.


Después de la sensación de 'The september Issue'  el mundo sabe más sobre el negocio de la moda y los grandes detrás de este, entonces este año para seguir el ritmo, Grace Coddington aparece como la estrella de portada de la revista de cultura y estilo de vida  de The Economist. Para reforzar  cómo  el ser la mejor estilista  en la induatria la  tiene como  directora creativa de la revista de moda más importante del mundo, y cómo su contribución creativa es uno de los activos más importantes para que el negocio de la moda ande sin problemas.Vea la historia completa aqui .


Luego vino Anna Wintour y su cubierta  e historia para la Wall Street Journal Magazine, donde ''El Papa de la iglesia de la moda'' de alguna manera precisa la manera en que se ha trasladado a Internet y los planes para hacer que  las  cifra$ sigan creciendo, pues cuando se habla con Anna Wintour no se habla de negocios. Ella es uno.


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